Siła, Ochrona i Efektywność dla Precyzyjnego Napędu
Witaj na naszej stronie poświęconej olejom przekładniowym, kluczowemu elementowi układów napędowych, który zapewnia skuteczne i bezpieczne działanie mechanizmów przekładniowych. Dowiedz się więcej o definicji olejów przekładniowych, ich ogólnych parametrach technicznych oraz zastosowaniach, które sprawiają, że są niezbędne dla sprawnego funkcjonowania różnorodnych maszyn.
Co To Jest Olej Przekładniowy?
Olej przekładniowy to specjalnie opracowany płyn smarujący, używany w układach przekładniowych do zmniejszania tarcia, smarowania elementów mechanicznych oraz chłodzenia. Stanowi nieodzowny składnik w układach napędowych, przekładniach manualnych i automatycznych, a także w różnego rodzaju przekładniach stosowanych w maszynach i pojazdach.
Parametry Techniczne Olejów Przekładniowych
Lepkość: Kluczowy parametr wpływający na zdolność oleju do skutecznego smarowania i eliminowania tarcia w przekładniach. Wyróżniamy oleje o różnej lepkości, dostosowane do różnych warunków eksploatacji.
Indeks Lepkości (VI): Mierzy stabilność lepkości oleju w zależności od zmiany temperatury. Wyższy indeks lepkości oznacza mniej zmiany lepkości w szerokim zakresie temperatur.
Punkt Zapłonu i Zamarzania: Informuje o zakresie temperatur, w którym olej zachowuje odpowiednie właściwości, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i efektywności pracy.
Zawartość Dodatków Antyutleniających i Antykorozyjnych: Dodatki te chronią przekładnię przed utlenianiem i korozją, co wpływa na żywotność i niezawodność układu.
Zastosowanie Olejów Przekładniowych
Oleje przekładniowe są niezastąpione w różnych dziedzinach, takich jak:
Transport: W układach przekładniowych pojazdów osobowych, ciężarowych, a także motocykli.
Przemysł: W maszynach produkcyjnych, urządzeniach przemysłowych, przenośnikach i wielu innych aplikacjach wymagających precyzyjnego napędu.
Rolnictwo: W maszynach rolniczych, takich jak traktory, kombajny czy prasy, zapewniając efektywny napęd i niezawodność.
Dlaczego Wybierać Nasze Oleje Przekładniowe?
Doskonałe Smarowanie: Nasze oleje zapewniają efektywne smarowanie elementów przekładniowych, minimalizując tarcie i zużycie.
Ochrona Przed Korozją i Utlenianiem: Dzięki specjalnym dodatkom, chronią przekładnię przed korozją i utlenianiem, co wpływa na trwałość układu.
Dostosowane do Różnych Warunków: Oferujemy oleje o różnych lepkościach, dostosowane do pracy w różnorodnych warunkach środowiskowych.
Zgodność z Normami Bezpieczeństwa: Nasze oleje spełniają najwyższe normy i standardy bezpieczeństwa, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo układów napędowych.
Rozpocznij podróż ku efektywności i trwałości układu przekładniowego z naszymi olejami. Wybierz produkty, które są gwarancją mocy, ochrony i niezawodności dla Twojego sprzętu.
Jasol GL-4 80W/90 przeznaczony jest do stosowania w przekładniach hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn do prac ziemnych i drogowych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji. Zalecany jest również do stosowania we wszelkich maszynach, urządzeniach i sprzęcie, do których producent zaleca stosowanie oleju klasy GL-4 wg API.
Wielosezonowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych i budowlanych wyposażonych w osie, które posiadają przekładnie o ograniczonym poślizgu z blokowaniem mechanizmu różnicowego.
Olej przeznaczony jest do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz innych pojazdów do których producent zaleca stosowanie oleju typu ATF IID. Może być również stosowany w urządzeniach wspomagających układy kierownicze oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania oleju typu ATF.
Wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
Olej przeznaczony jest do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz innych pojazdów do których producent zaleca stosowanie oleju typu ATF IID. Może być również stosowany w urządzeniach wspomagających układy kierownicze oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania oleju typu ATF.
Wielosezonowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych i budowlanych wyposażonych w osie, które posiadają przekładnie o ograniczonym poślizgu z blokowaniem mechanizmu różnicowego.
Jasol GL-4 80W/90 przeznaczony jest do stosowania w przekładniach hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn do prac ziemnych i drogowych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji. Zalecany jest również do stosowania we wszelkich maszynach, urządzeniach i sprzęcie, do których producent zaleca stosowanie oleju klasy GL-4 wg API.
Olej przeznaczony jest do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz innych pojazdów do których producent zaleca stosowanie oleju typu ATF IID. Może być również stosowany w urządzeniach wspomagających układy kierownicze oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania oleju typu ATF.
Jasol Gold Multi Power TO-4 SAE 10W przeznaczony jest do pracy w ciężkich warunkach w skrzyniach biegów, skrzyniach biegów Powershift, układach przenoszenia mocy oraz układach napędu hydraulicznego i sterowania ciężkiego sprzętu budowlanego, ciągników i ładowarek.
Wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.
Wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do przekładni zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych, osi, skrzynek rozdzielczych i przekładni odbioru mocy w maszynach rolniczych i budowlanych.
Extreme-Gard LS 90 jest olejem przekładniowym o własnościach EP przeznaczonym głównie do smarowania osi napędowych z ograniczonym poślizgiem znajdujących się w niektórych typach maszyn rolniczych.
Olej JASOL AGRICAT UTTO 10W/30 przeznaczony jest do smarowania różnego typu przekładni stosowanych w sprzęcie rolniczym, budowlanym i przemysłowym (skrzynie biegów, przekładnie główne, kierownicze, mechanizmy różnicowe) oraz wysoko-obciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu zaleceń producentów maszyn i pojazdów. Może być stosowany w traktorach w których przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz „mokre hamulce” smarowane są za pomocą jednego układu olejowego.
Extreme-Gard LS 90 jest olejem przekładniowym o własnościach EP przeznaczonym głównie do smarowania osi napędowych z ograniczonym poślizgiem znajdujących się w niektórych typach maszyn rolniczych.
Olej JASOL AGRICAT STOU 10W/40 wielofunkcyjny olej typu STOU (Super Tractor Oil Universal) przeznaczony do pracy w bardzo trudnych warunkach eksploatacji w sprzęcie rolniczym i budowlanym. Zapewnia wyjątkową ochronę w silnikach Diesla, przekładniach manualnych, jak również w układach hydraulicznych i mokrych hamulcach.
Olej Hy Gard to doskonały produkt do układów hydraulicznych I przekładni. Jest to olej najwyższej jakości, który zapewnia płynność pracy bez względu na panujące warunki zewnętrzne. Wyjątkowy skład Premium gwarantuje doskonałe smarowanie oraz ochronę przed korozją.
FUCHS RENOLIN CLP 150 - to przemysłowy olej przekładniowy nowej generacji z dodatkami EP, zapewniający wysoką ochronę przed zużyciem ciernym i posiadający wyjątkową zdolność przenoszenia wysokich obciążeń (właściwości EP/AW). Wersja oleju o ISO VG 150.
Wysokowydajne oleje przekładniowe i obiegowe zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem, dobre właściwości EP i doskonałą ochronę antykorozyjną. Starannie dobrane przeciwutleniacze gwarantują dobrą stabilność starzenia.
Mineralny, wielosezonowy olej do mechanicznych skrzyń biegów, jak również przekładni głównych, skrzynek rozdzielczych w samochodach osobowych oraz pojazdach użytkowych. Wysokiej jakości olej przekładniowy do wydłużonych okresów pomiędzy wymianami.
Wysokiej jakości olej do przekładni z modyfikatorem tarcia. Specjalnie opracowany do przekładni w maszynach z napędem AWD firmy Husqvarna. Olej odporny na ekstremalne temperatury. Przeznaczony do pracy w zimnym, jak i ciepłym otoczeniu.
Wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do przekładni zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych, osi, skrzynek rozdzielczych i przekładni odbioru mocy w maszynach rolniczych i budowlanych.