Witaj na naszej stronie, poświęconej wysokiej jakości olejom silnikowym, które stanowią kluczowy element utrzymania sprawnego działania silników pojazdów. Dowiedz się więcej o naszych olejach, ich zastosowaniu oraz dlaczego są niezbędne dla wydajności i trwałości Twojego silnika.
Co To Jest Olej Silnikowy?
Olej silnikowy to specjalnie opracowany płyn smarujący, który pełni kluczową rolę w utrzymaniu efektywnego działania silnika pojazdu. Jego głównym zadaniem jest smarowanie ruchomych części silnika, co minimalizuje tarcie i redukuje zużycie, a także odprowadzanie ciepła, co pomaga w utrzymaniu odpowiedniej temperatury pracy silnika.
Parametry Techniczne Olejów Silnikowych
Lepkość: Określa płynność oleju w różnych warunkach temperaturowych. Wyróżniamy oleje o niskiej i wysokiej lepkości, dostosowane do różnych warunków eksploatacji.
Indeks lepkości (VI): Mierzy, jak zmienia się lepkość oleju w zależności od temperatury. Im wyższy indeks lepkości, tym stabilniejsze właściwości smarne w szerokim zakresie temperatur.
Punkt zamarzania i płynięcia: Informuje o temperaturze, przy której olej staje się zbyt gęsty, co może utrudnić rozruch w niskich temperaturach.
Dodatki specjalne: Obejmują substancje poprawiające własności oleju, takie jak detergenty (czyszczące), dyspergenty (rozpraszające osady), czy inhibitory korozji.
Zastosowanie Olejów Silnikowych
Nasze oleje silnikowe znajdują zastosowanie w różnych rodzajach silników pojazdów, w tym:
Silniki Benzynowe: Dostosowane do specyfiki silników benzynowych, zapewniają optymalne smarowanie i ochronę.
Silniki Diesla: Posiadają specjalne właściwości, aby sprostać wymaganiom silników Diesla, w tym lepszą ochronę przed zużyciem.
Silniki Wielowtryskowe (Direct Injection): Zoptymalizowane pod kątem silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa, gwarantując czystość i wydajność.
Dlaczego Wybierać Nasze Oleje Silnikowe?
Doskonałe Smarowanie: Nasze oleje silnikowe gwarantują skuteczne smarowanie ruchomych części, co minimalizuje zużycie i tarcie.
Ochrona Przed Korozją i Osadami: Dzięki specjalnym dodatkom, chronią silnik przed korozją, osadami i utlenianiem.
Zgodność z Normami Ekologicznymi: Nasze oleje spełniają najnowsze normy ekologiczne, co pozwala na minimalizację wpływu na środowisko.
Dostosowane do Wymagań Silnika: Posiadamy różne rodzaje olejów, dostosowane do specyfiki różnych rodzajów silników.
Rozpocznij podróż ku długotrwałej wydajności Twojego silnika z naszymi olejami silnikowymi. Odkryj, jak nasze produkty mogą zadbać o moc, trwałość i efektywność Twojego pojazdu.
Olej silnikowy do zastosowania w silnikach 4-suwowych chłodzonych powietrzem. Został opracowany i zatwierdzony specjalnie do stosowania dla wszystkich silników Briggs & Stratton.
Ten wysokiej jakości olej doskonale oczyszcza i zapewnia silnikowi maksymalną ochronę.
Olej silnikowy do zastosowania w silnikach 4-suwowych chłodzonych powietrzem. Został opracowany i zatwierdzony specjalnie do stosowania dla wszystkich silników Briggs & Stratton.
Ten wysokiej jakości olej doskonale oczyszcza i zapewnia silnikowi maksymalną ochronę.
Olej John Deere Plus 50 II znakomicie wspomaga wydajność silników Disela. Maszyny rolnicze są przeznaczone do dynamicznej eksploatacji przez co w dużym stopniu narożne są na usterki. John Deere Plus 50 II jest doskonałym sposobem na ochronę silników przed nadmiernym i zbyt szybkim zużyciem. Produkt przeznaczony do silników wysokoprężnych wymagających oleju 15W40 CJ4.
Olej silnikowy do zastosowania w silnikach 4-suw chłodzonych powietrzem.
Zastosowanie: kosiarki, glebogryzarki, wertykulatory, rębaki, mini traktory i inne tego typu urządzenia.
Specyfikacje: Obniża zużycie oleju, Redukuje zanieczyszczenie silnika, Polepsza spalanie, Oszczędność kosztów, Optymalna ochrona silnika, Mniej spalin, klasa SAE 30, lepkość API-SJ/CD.
Olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) przeznaczony do wysokoobciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do maszyn rolniczych, samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych.
Olej silnikowy JASOL AGRI CC 40 (odpowiednik oleju Superol CC 40) jest olejem jednosezonowym (letnim), który jest wytwarzany z wysokiej jakości oleju mineralnego oleju bazowego oraz odpowiednio dobranego pakietu dodatków uszlachetniających zapewniających wymagane własności przeciwkorozyjne, antypienne, dyspergująco-myjące i przeciwutleniające.
Najwyższej jakości olej silnikowy oparty na bazie MC. Przeznaczony do zastosowania w silnikach diesla w maszynach rolniczych, budowlanych i pojazdach użytkowych.
JASOL AGRI CC 40 przeznaczony jest do smarowania silników wysokoprężnych różnych typów bez doładowania i doładowanych, pracujących przy średnich obciążeniach cieplnych i mechanicznych. Olej silnikowy JASOL AGRI CC 40 jest mieszalny i zamienny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.
Lekkobieżny olej wielofunkcyjny (MFO) do zastosowania w silnikach, manualnych skrzyniach biegów, przekładniach hydrokinetycznych, układach mokrych hamulców i układach hydraulicznych w maszynach rolniczych i budowlanych.
API GL-5 w ciągnikach z wyjątkiem HOLMER
Olej przeznaczony do stosowania w silnikach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, w nowoczesnych silnikach benzynowych wyposażonych w katalizator oraz wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, posiadających filtry DPF lub TWC.
Olej John Deere Plus 50 II znakomicie wspomaga wydajność silników Disela. Maszyny rolnicze są przeznaczone do dynamicznej eksploatacji przez co w dużym stopniu narożne są na usterki. John Deere Plus 50 II jest doskonałym sposobem na ochronę silników przed nadmiernym i zbyt szybkim zużyciem. Produkt przeznaczony do silników wysokoprężnych wymagających oleju 15W40 CJ4.
Najwyższej jakości olej silnikowy oparty na bazie MC. Przeznaczony do zastosowania w silnikach diesla w maszynach rolniczych, budowlanych i pojazdach użytkowych.
AGRIFARM MOT X-LA SAE 10W-40 to najwyższej jakości olej silnikowy, o niskiej zawartości SAPS, do stosowania w pojazdach rolniczych. Ze względu na technologię dodatków o niskiej zawartości SAPS (zmniejszona zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) AGRIFARM MOT X-LA SAE 10W-40 chroni układy oczyszczania spalini poprawia ich trwałość.
Lekkobieżny olej wielofunkcyjny (MFO) do zastosowania w silnikach, manualnych skrzyniach biegów, przekładniach hydrokinetycznych, układach mokrych hamulców i układach hydraulicznych w maszynach rolniczych i budowlanych.
API GL-5 w ciągnikach z wyjątkiem HOLMER
JASOL AGRI CC 40 przeznaczony jest do smarowania silników wysokoprężnych różnych typów bez doładowania i doładowanych, pracujących przy średnich obciążeniach cieplnych i mechanicznych. Olej silnikowy JASOL AGRI CC 40 jest mieszalny i zamienny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.
Wielosezonowy olej silnikowy, przeznaczony do smarowania silników z zapłonem iskrowym oraz z zapłonem samoczynnym, także z turbodoładowaniem. Olej ma zastosowanie w wielu typach maszyn i pojazdów, jest szczególnie polecany do zastosowań rolniczych.
Przeznaczony do silników głównie w starszych maszynach rolniczych.
Olej silnikowy przeznaczony do maszyn i pojazdów rolniczych. Opracowany specjalnie do silników wyposażonych w systemy oczyszczania spalin oraz turbosprężarki, w których producent przewidział wydłużone przebiegi pomiędzy wymianami. Uniwersalne zastosowanie w nowych, jak i starszych maszynach i pojazdach.
Wielosezonowy olej silnikowy, przeznaczony do smarowania silników z zapłonem iskrowym oraz z zapłonem samoczynnym, także z turbodoładowaniem. Olej ma zastosowanie w wielu typach maszyn i pojazdów, jest szczególnie polecany do zastosowań rolniczych.
Przeznaczony do silników głównie w starszych maszynach rolniczych.
Shell Rimula R4 L dzięki najnowszym technologiom zapewnia zwiększoną odporność podzespołów silnika na zużycie, redukuje tworzenie osadów i chroni przed korozją. Niezwykle wydajne bazy olejowe grupy II powodują, że jest to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie olejów 15W-40 dostępnych na rynku, który można stosować w praktycznie każdym pojeździe.
Najwyższej jakości olej silnikowy bazujący na technologii MC, ograniczający zużycie paliwa, przeznaczony do różnego typu pojazdów użytkowych i autobusów. Opracowany specjalnie na wydłużone przebiegi pomiędzy wymianami. Zapewnia bezproblemowy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz niskie zużycie oleju.
Bardzo wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do szerokiej gamy silników Diesla i benzynowych. Opracowany specjalnie do mocno obciążonych silników wysokoprężnych stosowanych w pojazdach użytkowych. Zapewnia zmniejszenie zużycia oleju.
Olej silnikowy przeznaczony do maszyn i pojazdów rolniczych. Opracowany specjalnie do silników wyposażonych w systemy oczyszczania spalin oraz turbosprężarki, w których producent przewidział wydłużone przebiegi pomiędzy wymianami. Uniwersalne zastosowanie w nowych, jak i starszych maszynach i pojazdach.
Najwyższej jakości olej silnikowy do pojazdów rolniczych, przeznaczony do nowoczesnych silników z systemami oczyszczania spalin jak również do pojazdów starszych. Zapewnia najwyższa czystość silnika oraz wyjątkowa ochronę przed zużyciem.
Najwyższej jakości olej silnikowy bazujący na technologii MC, ograniczający zużycie paliwa, przeznaczony do różnego typu pojazdów użytkowych i autobusów. Opracowany specjalnie na wydłużone przebiegi pomiędzy wymianami. Zapewnia bezproblemowy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz niskie zużycie oleju.
Olej silnikowy typu SHPD (Super High Performacnce Diesel) przeznaczony do wysokoobciążonych silników Diesla również z turbodoładowaniem. Przeznaczony jest do maszyn rolniczych, samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych.