Olej przekładniowy FUCHS AGRIFARM GEAR LS90 5L
Wielosezonowy olej przekładniowy do maszyn rolniczych i budowlanych wyposażonych w osie, które posiadają przekładnie o ograniczonym poślizgu z blokowaniem mechanizmu różnicowego.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Gdzie go stosować?
Jest to produkt wysokiej jakości na bazie mineralnej, zapewniającym bezpieczną pracę przekładni z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu wewnętrznym (LS differentials) i zapewniającym jej długotrwałą eksploatację.
Właściwości oleju
Olej zapobiegają piskom i grzechotaniom w bardzo ciężkich warunkach eksploatacji, a także zapewniają stabilność temperaturową skrzyni biegów, zapobiegając jej przegrzewaniu. Olej ten skutecznie chroni przekładnię przed zużyciem, chroniąc przed korozją oraz zapobiegając powstawaniu piany.
Branże
- Rolnictwo, leśnictwo
- Do zastosowań motoryzacyjnych
- Budownictwo
- Konsument, rynek wtórny
- Pozostałe przemysły
- Transport
Rekomendacje FUCHS
- NH 520B
- SDFG OP 1705LS
- VOLVO 97310
- ZF TE-ML 05C, 12C, 16E
Specyfikacje
- API GL-5
- Pojemność (l)
- 5
- Klasa lepkości SAE
- 80W-90
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.