Olej przekładniowy Renolin CLP 150 przemysłowy
FUCHS RENOLIN CLP 150 - to przemysłowy olej przekładniowy nowej generacji z dodatkami EP, zapewniający wysoką ochronę przed zużyciem ciernym i posiadający wyjątkową zdolność przenoszenia wysokich obciążeń (właściwości EP/AW). Wersja oleju o ISO VG 150.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
PRZEMYSŁOWY OLEJ PRZEKŁADNIOWY RENOLIN CLP 150
Olej przekładniowy RENOLIN CLP 150 oparty jest na bazie mineralnej z zawartością dodatków najnowszej generacji. Posiada on doskonałe właściwości deemulgacyjne (woda jest szybko separowana od oleju) i może być stosowany we wszystkich rodzajach przekładni zamkniętych zarówno z systemami smarowania obiegowego jak i natryskowego. Olej ten posiada niezwykłą odporność na zużycie i doskonale chroni przekładnie przed zjawiskiem mikro-pittingu. Ważną cechą oleju RENOLIN CLP 150 jest doskonała ochrona przeciwzużyciowa łożysk tocznych, dla których testy zużyciowe wykazują ekstremalnie niskie stopnie zużycia. Dodatkową cechą jest neutralność wobec powłok lakierowanych i kompatybilność statyczna i dynamiczna z materiałami uszczelniającymi.
Zastosowanie oleju FUCHS RENOLIN CLP 150 to zamknięte przekładnie zębate, stożkowe, śrubowe i planetarne. Olej ten może pracować w temp. do 100ºC z chwilowymi skokami do 120ºC. Olej ten jest szczególnie zalecany do pracy w miejscach gdzie występują wysokie obciążenia lub obciążenia udarowe. Może też mieć zastosowanie w innych układach np.: wysokoobciążone i niskoobrotowe łożyska ślizgowe i toczne.
Rekomendacje FUCHS
- DIN 51 517-3 (2011): CLP ISO 6743-6 I
- ISO 12925-1: CKC/CKD
- AGMA 9005/E02: EP
- AIST 224
- David Brown S1 53.101
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.