Pasta BHP do mycia rąk Lido 500ml
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 815 60 17

74 815 48 71

Pasta BHP do mycia rąk Lido 500ml

Pasta LIDO skutecznie usuwa zabrudzenia olejami, smarami i tłuszczami. Przeznaczona jest do mycia rąk m.in. ślusarzy, mechaników, konserwatorów i wielu innych. Można stosować do mycia urządzeń sanitarnych.

LIDO zawiera środek powierzchniowo czynny, zasadę czynną, substancje chroniące skórę rąk, materiał ścierny oraz kompozycję zapachową.

Przebadany dermatologicznie.

Posiada atest PZH HŻ /08948/97

8,00 zł (brutto) 6,50 zł (netto)

Najniższa cena produktu 8,00 zł z dnia 14.11.2024

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Pasta BHP do mycia rąk Lido 500ml

Pasta BHP do mycia rąk Lido 500ml

Pasta LIDO skutecznie usuwa zabrudzenia olejami, smarami i tłuszczami. Przeznaczona jest do mycia rąk m.in. ślusarzy, mechaników, konserwatorów i wielu innych. Można stosować do mycia urządzeń sanitarnych.

LIDO zawiera środek powierzchniowo czynny, zasadę czynną, substancje chroniące skórę rąk, materiał ścierny oraz kompozycję zapachową.

Przebadany dermatologicznie.

Posiada atest PZH HŻ /08948/97

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
11796
46 szt.
Pojemność (l)
0,5 l

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.