Hyperin Grimall płyn do mycia hal hodowlanych magazynów 5kg
Środek do mycia hal udojowych oraz hodowlanych
Neutralny środek myjąco-odtłuszczający, który nie przywiera do powierzchni, co ułatwia jego spłukiwanie.
Usuwa ciężkie zabrudzenia, w tym także tłuszcze zwierzęce.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Hyperin Grimall płyn do mycia hal magazynów 5kg
Środek do mycia hal udojowych oraz hodowlanych
Neutralny środek myjąco-odtłuszczający, który nie przywiera do powierzchni, co ułatwia jego spłukiwanie.
Usuwa ciężkie zabrudzenia, w tym także tłuszcze zwierzęce.
Biodegradowalny, odparowalność na poziomie 90% sprawia, że można go wykorzystać na powierzchniach mających kontakt z żywnością.
Nie wywiera negatywnego wpływu na instalację odprowadzenia zanieczyszczeń.
Nie powoduje korozji metalu oraz nie uszkadza powierzchni.
Cechy produktu:
- Biodegradowalny
- Usuwa trudne zabrudzenia
- Usuwa tłuszcze zwierzęce
- Nie powoduje korozji metali
- Nie uszkadza mytej powierzchni
- Do powierzchni mających kontakt z żywnością
- Łatwo usuwalny z powierzchni
- Odparowalność na poziomie 90%
Przeznaczenie:
- Hale udojowe
- Hale hodowlane
- Magazyny
- Przemysł spożywczy
Dawkowanie:
- Nakładanie opryskiwaczem ciśnieniowym: 5-10%
- Nakładanie pianownicą: 15-20%
Sposób użycia:
- Nałożyć ciecz roboczą na powierzchnię
- Odczekać około 15 minut i zmyć wszystko myjką wysokociśnieniową
- W razie konieczności użyć szczotki
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.