Hyperin Cabin neutralizator nieprzyjemnych uporczywych zapachów 250ml
Neutralizator zapachów, który eliminuje wszelkie zapachy znajdujące się w pomieszczeniu. Co najważniejsze usuwa zapachy, a nie tylko maskuje. Przeznaczony do kabin pojazdów rolniczych oraz pomieszczeń. Dzięki nowatorskiej formule preparat pochłania niepożądane zapachy: zwierząt gospodarskich, potu, dymu tytoniowego, myszy, pleśni, obornika
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Hyperin Cabin neutralizator nieprzyjemnych uporczywych zapachów 250ml
HYPERIN Cabin 250ml - Profesjonalny, skoncentrowany środek do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów.
Neutralizator zapachów, który eliminuje wszelkie zapachy znajdujące się w pomieszczeniu. Co najważniejsze usuwa zapachy, a nie tylko maskuje. Przeznaczony do kabin pojazdów rolniczych oraz pomieszczeń. Dzięki nowatorskiej formule preparat pochłania niepożądane zapachy: zwierząt gospodarskich, potu, dymu tytoniowego, myszy, pleśni, obornika
Parametry techniczne:
- Łatwy w użyciu
- Usuwa zapachy, a nie tylko maskuje
- Skuteczny w działaniu
- Wydajny
Przeznaczenie:
- Maszyny rolnicze
- Niewielkie pomieszczenia
Sposób użycia:
- Rozpylić preparat w różnych częściach pomieszczenia.
- Opuścić pomieszczenie pozostawiając je zamknięte. Nie przebywać w pomieszczeniu bezpośrednio po rozpyleniu.
- Nie wdychać.
- Po upływie ok 15 minut dobrze wywietrzyć pomieszczenie.
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.