Lampa błyskowa ostrzegawcza LED Sparex 12/24V
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Dane techniczne
- Profil: niski
- Homologacja: ECE Reg 65
- Ø mm: 127
- Długość całkowita mm.: 127
- Holmologacja: ECE Reg 65
- Kompatybilność elektromagnetyczna: Zgodny z EMC
- Kształt: Okrągły
- Materiał: Poliwęglan
- Mocowanie: Mocowana na trzpień
- Napięcie: 12/24V
- Obudowa.: Poliwęglan
- Pobór mocy @ 12V: 3-5Natężenie
- Pobór mocy @ 24V: 3-5Natężenie
- Prędkość: 140+/-20 rpm
- Stopień ochrony IP: IP55
- Szerokość całkowita mm: 127
- Temperatura pracy: -30/+50°C
- Typ światło ostrzegawcze: Lampy błyskowe z żarówkami halogenowymi
- Typ żarówki: P14.5s
- Waty: 55-65W
- Wymienna żarówka: H1 12V: S.110042, H1 24V: S.110045
- Wysokość całkowita mm: 215
- Z zatwierdzeniem E: Tak
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.