Zestaw szczotek Haix szczotki do czyszczenia butów
Duża, spiczasta szczotka z twardym włosiem usuwa gruby brud z materiału i podeszwy. Dzięki wąskiej spiczastej powierzchni można łatwo dostać się do mniejszych rowków buta. Małą szczotką nabłyszczającą można nałożyć odżywczą pastę do butów na najmniejsze fałdy obuwia. Miękkie włosie dużej szczotki do polerowania sprawia, że gładkie skórzane buty odzyskują dawny połysk. Szczotki ułatwiają czyszczenie, pielęgnację oraz polerowanie butów, umieszczone są w praktycznym pudełku.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Duża, spiczasta szczotka z twardym włosiem usuwa gruby brud z materiału i podeszwy. Dzięki wąskiej spiczastej powierzchni można łatwo dostać się do mniejszych rowków buta. Małą szczotką nabłyszczającą można nałożyć odżywczą pastę do butów na najmniejsze fałdy obuwia. Miękkie włosie dużej szczotki do polerowania sprawia, że gładkie skórzane buty odzyskują dawny połysk. Szczotki ułatwiają czyszczenie, pielęgnację oraz polerowanie butów, umieszczone są w praktycznym pudełku.
Rozmiar | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |
Długość wkładki (mm) | 250 | 254 | 263 | 267 | 275 | 280 | 288 | 292 | 296 | 305 | 309 | 318 |
|
HAIX MADE IN EUROPEDla HAIX to nie jest tylko pusta deklaracja, lecz praktyka wcielana w życie. To nie tylko obietnica jakości. Dla nas „Made in Europe” oznacza zobowiązanie wobec Europy jako miejsca produkcji, wobec europejskich wartości i naszej bawarskiej ojczyzny. HAIX to 100% „Made in Europe”Europejskie regulacje bywają czasem bardzo łagodne. Poszczególne części buta mogą być produkowane w dowolnym miejscu na świecie. Dopóki są montowane w Unii Europejskiej, produkt końcowy może nosić etykietę „Made in Europe”. Nie w HAIX! Jeśli na butach HAIX widnieje napis „Made in Europe”, gwarantujemy, że zostały wyprodukowane w 100% w Europie. Zainwestowaliśmy w to wiele: w naszą siedzibę główną w Bawarii, nasz drugi zakład produkcyjny w Chorwacji – jedną z najnowocześniejszych fabryk obuwia na świecie – oraz w nasze duże centrum logistyczne w Mainburgu. „Made in Europe” oznacza znacznie więcejW HAIX „Made in Europe” to nie tylko wysoka jakość obuwia, które w całości jest produkowane w Europie. Wysokie standardy dotyczą również naszych pracowników, którzy korzystają z naszego silnego zaangażowania w Europie. „Made in Europe” oznacza równe szanse, szkolenia i docenianie pracowników, a także zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną. |
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku