Lampa błyskowa LED Sparex na magnes S.163866
Lampa błyskowa pomarańczowa LED na magnes marki Sparex
Numer katalogowy: S.163866
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Specyfikacja
- Długość całkowita (mm): 108
- Funkcje: Obrotowa
- Materiał obudowy: Poliwęglan
- Ilość LED: 8 LED-y
- Interference EMC EMI CISPR 25: Klasa 3
- Kolor soczewki: Pomarańczowy
- Kształt: Okrągły
- Materiał soczewki: Poliwęglan
- Napięcie: 12/24V
- Pobór mocy @ 12V: 1.25 natężenie
- Pobór mocy @ 24V: 0.6 natężenie
- Profil: Ultra-Compact
- Rodzaj montażu: Na magnes
- Rodzaj połączenia: 12V Porty
- Stopień ochrony IP: IP65
- Szerokość całkowita (mm): 108
- Temperatura robacza °C: -30°C to 50°C
- Waty: 8W
- Wysokość całkowita (mm): 55
- Z tłumieniem szumów: Tak
- Ø (mm): 108
- Źródło światła: LED
- Waga (kg)
- 0,64 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.