Lusterko LP0328 JCB Zetor Fendt Case John Deere koparka
Lusterko zewnętrzne
Wymiary: 328 x 238 mm
Montaż na rurce o średnicy od 17 do 24 mm
Mocowanie ruchowe - możliwość zmiany kąta nachylenia lustra
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Pasuje do: CASE IH: CX 50, 60, 70, 80, 100 MX 80C, 90, 100C, 100, 110, 120, 135, 150, 170, 180, 200, 220, 240, 270, 285, MXU 100, 110, 115, 125, 130, 135, MXM 120, 130, 135, 140, 150, 155, 165, 175, 180, 190, Puma 165, 180, 195, 210, 115, 125, 140, 155, 165CVX, 180, 180CVX, 195CVX, 210CVX, 225CVX, 225CVX Maxxum 100, 110, 115, 120, 125, 130, 140
Fiat: G 170, 190, 210, 240, M 100, 115, 135, 160 Ford: 8160, 8260, 8360, 8560, 8670, 8770, 8870, 8970
New Holland: TM 115, 120, 125, 130, 135, 140, 150, 155, 165, 175, 190 TS 100A, 110A, 115A, 125A, 130A, 135A, T 6010, 6020, 6030, 6040, 6050, 6060, 6070, 6080, 6090, 7030, 7040, 7050, 7060, 7070, TS.95, T5.105, T5.115, T8010-8040, TG210, TG230, TG255, TG285 Steyr: 4100, 4115, 6115, 6125, 6135, 4110, Profi Classic, 6125, Profi Classic 6140, Profi Classic 6165CVT, 61180CVT, 6200CVT, 6210CVT, 6225CVT
Koparki / Koparko-ładowarki
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku