Półoś napędowa krótka Case New Holland Ford Fiat 5191549
Półoś napędowa krótka
Zastosowanie: Case, New Holland, Ford, Fiat
Numer katalogowy: 5191549
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zastosowanie
Case
- FARMALL 85A, FARMALL 95A, FARMALL 105A, FARMALL 115A, FARMALL 125A, FARMALL 140A
- JX75, JX80, JX85, JX90, JX95
- JX80U, JX90U, JX100U, JX1080U, JX1090U, JX1100U
- MAXXUM 100, MAXXUM 110, MAXXUM 115, MAXXUM 120, MAXXUM 125, MAXXUM 130, MAXXUM 140
- MXM120, MXM130, MXM135, MXM140
- MXU100, MXU110, MXU115, MXU125, MXU135
- PUMA 115 - 160: PUMA 115, PUMA 125, PUMA 140, PUMA 155
- VJ70, VJ80
New Holland
- 5635, 6635, 7635
- 5640, 6640, 7740, 7840, 8240, 8340
- 8160, 8260
- T6030, T6050, T6070, T6080, T6090,
- TD80 D, TD90 D, TD95 D
- TL100, TL100 A, TL80, TL80 A, TL90, TL90 A
- TM115, TM120, TM125, TM135, TM140
- TS100, TS100 A, TS110, TS110 A, TS115, TS125 A, TS130 A, TS135 A, TS80, TS90
Fiat
- L75, L85, L95
- M100, M115
STEYR
- CVT 6130-6160: 6115 PROFI, 6125 PROFI, 6135 PROFI
- PROFI - TIER 3: 4100 PROFI, 4110 PROFI, 4115 PROFI, 4120 PROFI, 4130 PROFI, 6115 PROFI, 6125 PROFI, 614
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.