SPRĘŻYNA GAZOWA/SIŁOWNIK/TELESKOP F200N 25/870-57 L-585/290mm 82019393
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Siłownik gazowy szyby tylnej Case, New Holland 81865239,82019393.
Case/IH:
MXM Series:
MXM 120, MXM 130, MXM 135, MXM 140, MXM 150, MXM 155,
MXM 165, MXM 175, MXM 180, MXM 190
Ford New Holland:
35 Series:
40 Series:
60 Series:
L Series:
M Series:
TL Series:
TM Series:
TS Series:
Modele wyszczególnione poniżej:
Case/IH:
MXM Series:
MXM 120, MXM 130, MXM 135, MXM 140, MXM 150, MXM 155, MXM 165, MXM 175, MXM 180, MXM 190
Ford New Holland:
35 Series:
4635, 4835, 5635, 6635, 7635
40 Series:
5640, 6640, 7740, 7840, 8240, 8340
60 Series:
8160, 8260, 8360, 8560
L Series:
L60, L65, L75, L85, L95
M Series:
M100, M115, M135, M160
TL Series:
TL100, TL100 A, TL70, TL70 A, TL80, TL80 A, TL90, TL90 A
TM Series:
TM115, TM120, TM125, TM130, TM135, TM140, TM150, TM155, TM165, TM175, TM180, TM190
TS Series:
TS100, TS110, TS115, TS120, TS80, TS90
Wymiary:
Długość max: 585 mm
Długość min: 290 mm
Siła: 200 Newton
Nr. porównawczy artykułu:
81865239, 82019393, F0NN9444000BA, FONN9444000BA
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.