Odpowietrznik CNH New Holland Case 5802292922
Odpowietrznik CNH New Holland Case 5802292922
Numer katalogowy: 5802292922, 87304662, 504153151, 2853826
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Odpowietrznik CNH New Holland Case 5802292922
New Holland
- T6
- T7 AUTOCOMMAND TIER 4B: T7.175, T7.190, T7.210, T7.225, T7.230, T7.245, T7.260, T7.270, T7.290, T7.315
- T7 TIER 4B: T7.175, T7.190, T7.210, T7.230, T7.245, T7.260
- B B: B90B, B90BLR, B100B, B100BLR, B100BTC, B110B, B110BTC, B115B
CASE
- OPTUM CVX: OPTUM 270 CVX, OPTUM 300 CVX
- PUMA CVT 165 - 230: PUMA 165, PUMA 180, PUMA 195, PUMA 210, PUMA 225
- PUMA CVT TIER 4B: PUMA 150 CVT, PUMA 165 CVT, PUMA 180 CVT, PUMA 185 CVT, PUMA 200 CVT, PUMA 220 CVT, PUMA 240 CVT
- PUMA CVX 165 - 230: PUMA 165, PUMA 180, PUMA 195, PUMA 210, PUMA 225
- PUMA CVX TIER 4B: PUMA 150 CVX, PUMA 165 CVX, PUMA 185 CVX, PUMA 200 CVX, PUMA 220 CVX
- AF: 5140
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku