Spodnie antyprzecięciowe Solidur Comfy kl. 1
Materiał: 245g bawełny z poliwęglanem z przodu z powłoką przeciwporostową (zapobiegającą zabrudzeniom), z tyłu rozciągliwy nylon.
Ochrona: 5 warstw - 100% poliester, podszewka Coolmax 140gr, wzmocnienia na kolanach Armortex i Kevlar.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Spodnie antyprzecięciowe Solidur Comfy kl. 1
Materiał: 245g bawełny z poliwęglanem z przodu z powłoką przeciwporostową (zapobiegającą zabrudzeniom), z tyłu rozciągliwy nylon.
Ochrona: 5 warstw - 100% poliester, podszewka Coolmax 140gr, wzmocnienia na kolanach Armortex i Kevlar.
- Kieszenie: 2 włoskie głębokie kieszenie z przodu na zamek błyskawiczny, kieszeń na metr, 1 kieszeń na klucz świecy zapłonowej, 1 naszywana kieszeń na lewej nogawce, 1 pasek na narzędzia, 3 paski mocujące MOLLE
- Cechy: Elastyczny pas, guziki do szelek, 1 kieszeń na narzędzia, odpinane getry z haczykami.
- Rodzaj spodni
- do pasa
- Długość spodni
- długie
- Ochrona przed przecięciem
- tak
- klasa ochrony antyprzecięciowej
- klasa 1 - do 20 m/s
- Certyfikat
- KWF
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku