Spodnie antyprzecięciowe Solidur Felin kl. 3
Spodnie Felin to spodnie ochronne klasy 3 do pracy z piłą łańcuchową, które łączą bezpieczeństwo i funkcjonalność dzięki 9-warstwowej ochronie, wzmocnieniom na kolanach i goleniach, licznym kieszeniom oraz systemowi Zipsol®.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Spodnie antyprzecięciowe Solidur Felin kl. 3
Spodnie Felin to spodnie ochronne klasy 3 do pracy z piłą łańcuchową, które łączą bezpieczeństwo i funkcjonalność dzięki 9-warstwowej ochronie, wzmocnieniom na kolanach i goleniach, licznym kieszeniom oraz systemowi Zipsol®.
Zalety
Bezpieczne: wysoka widoczność, 9-warstwowa ochrona
Komfortowe: elastyczne tkaniny, hydrofobowa impregnacja, otulająca tylna część z szelkami, guziki do szelek, elastyczny pas
Kompletne: system Zipsol®, haczyk zapobiegający zaczepieniu
Elastyczne: tkanina z 96% poliestru i 4% Spandexu
Szczegóły
- 9-warstwowa ochrona, klasa 3, typ A
- Dodatkowe wzmocnienia w dolnej części nogawek
- Wodoodporne wzmocnienia kolan i goleni
- Wysoka widoczność
- 2 włoskie kieszenie z przodu
- 1 kieszeń na klucz do świec zapłonowych
- 1 kieszeń na linijkę zapobiegającą powrotowi
- 1 kołnierz narzędziowy
- System Zipsol®
- Elastyczny pas
- Szlufki na pasek
- Guziki do szelek
- Otulająca tylna część z szelkami
- Regulowane ściągacze w dolnych częściach nogawek
- Haczyk zaczepiający spodnie do sznurówek butów
- Całkowita waga w rozmiarze M: 1,4 kg
Materiały
Tkanina i podszewka: 96% poliester, 4% Spandex Wzmocnienie: poliester z hydrofobową powłoką 150 g/m²
Normy
Norma EN 381-5, klasa 3, 28 m/s, typ A Norma EN ISO 11393, klasa 3, 28 m/s, typ A
- Rodzaj spodni
- do pasa
- Długość spodni
- długie
- Ochrona przed przecięciem
- tak
- klasa ochrony antyprzecięciowej
- klasa 3 - do 28 m/s
- Certyfikat
- KWF
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku