Roboty koszące - Husqvarna Automower® 430X NERA
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

husqvarna logo

Produkt dostępny z usługą Transport i montaż

(dodatkowo płatna)

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

603 115 544

501 490 491

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 430X NERA

17 490,00 zł (brutto) 14 219,51 zł (netto)

Najniższa cena produktu 17 490,00 zł z dnia 15.11.2024

block zapytaj o dostępność

help_outlineZapytaj o produkt
Roboty koszące - Husqvarna Automower® 430X NERA

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 430X NERA

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Husqvarna Automower® 430X NERA to robot koszący do skomplikowanych trawników o powierzchni do 3200 m². Precyzyjne koszenie według wirtualnych granic jest możliwe dzięki aplikacji Automower® Connect i opcjonalnemu zestawowi Husqvarna EPOS™ Plug-in, który eliminuje ryzyko uszkodzenia przewodu. Inteligentne funkcje, takie jak unikanie przedmiotów, zmniejszają ryzyko nieplanowanych postojów, a dzięki wirtualnej mapie utworzonej z użyciem GPS możliwe jest sterowanie strefowe Automower® Zone Control. Pozwala to łatwo dostosować pielęgnację trawnika za pomocą telefonu komórkowego i stworzyć osobne obszary pracy z różnymi ustawieniami i tymczasowymi strefami niedostępnymi. Model 430X NERA może być również zintegrowany z systemem inteligentnego domu, dzięki czemu można używać sterowania głosowego Alexa lub Google Home albo korzystać z procedur IFTTT.

970 53 52-11
Wielkość obszaru
3 200 m²
Typ pętli ograniczającej
Przewód, Opcja wirtualna jako akcesorium
Maksymalne nachylenie w miejscu prowadzenia przewodu ograniczającego
25 %
Maksymalne nachylenie terenu wewnątrz instalacji
50 %
Metody szukania stacji
4 sposoby
Przewody doprowadzające
2
Waga
14,6 kg
Długość produktu
75 cm
Pojemność akumulatora
5 Ah
Szerokość produktu
54 cm
Prąd ładowania
4,2 A
Wysokość produktu
28 cm
Standardowy czas koszenia po jednym ładowaniu
100 min
Kolor
Szary
Średnie zużycie energii na miesiąc przy maksymalnym wykorzystaniu urządzenia
10 kWh
Odbierany poziom dźwięku
56 dB(A)
System koszenia
Tarcza z 3 nożami rotacyjnymi
Klasa wodoszczelności
IPX5
Łączność bezprzewodowa
Bluetooth®, Komórkowa, Wi-Fi
Możliwość sterowania przez aplikację
Automower® Connect

Transport i montaż robotów koszących

  • Automower® Husqvarna
  • Landroid Worx
  • Robomow
  • C-MOW Cedrus
  • Wiper Ecorobot
  • Robolinho® AL-KO

Punkty serwisowe Danrol

W zakres usługi wchodzi

  1. Montaż przewodów ograniczających i doprowadzających
  2. Uruchomienie kosiarki, konfiguracja parametrów i stref pracy urządzenia.
  3. Praktyczna instrukcja obsługi kosiarki automatycznej.
  4. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, zapewniamy wsparcie techniczne i teoretyczne.

Usługa wyceniana indywidualnie na podstawie kosztów dojazdu do klienta oraz rozmiaru trawnika.

*Usługa kierowana do odbiorców lokalnych (Województwo Dolnośląskie, Łódzkie i najbliższe okolice). Możliwość montażu u klientów odległych (100+ km od naszego serwisu)

*Cena urządzenia nie obejmuje transportu i montażu!

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.