Roboty koszące - Husqvarna Automower® 520 EPOS™
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

husqvarna logo

Produkt dostępny z usługą Transport i montaż

(dodatkowo płatna)

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

603 115 544

501 490 491

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 520 EPOS™

18 989,99 zł (brutto) 15 439,02 zł (netto)

Najniższa cena produktu 18 989,99 zł z dnia 12.10.2024

block zapytaj o dostępność

help_outlineZapytaj o produkt
Roboty koszące - Husqvarna Automower® 520 EPOS™

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 520 EPOS™

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Husqvarna Automower® 520 EPOS™ to robot koszący przeznaczony do użytku we flocie komercyjnej i będący modelem bliźniaczym dobrze znanej kosiarki Automower® 550 EPOS. Zawiera Husqvarna EPOS™ z wirtualnymi granicami zamiast fizycznych przewodów, co pozwala zdefiniować kilka obszarów roboczych z różnymi ustawieniami i ustawić tymczasowe strefy wyłączenia. Dzięki systematycznemu modelowi koszenia Automower® 520 EPOS™ może obsłużyć tereny zieleni o powierzchni do 5000 m². Kosiarka z łatwością porusza się także w wąskich przejściach i pokonuje wzniesienia o nachyleniu do 45% (24°), zapewniając doskonałe rezultaty koszenia – nawet w deszczowych warunkach. Wymagana stacja referencyjna EPOS™ RS5.

970 71 78-11
Wielkość obszaru
5 000 m²
Maksymalny czas aktywności
24 h
System ładowania
Automatyczny
Waga
13,8 kg
Pojemność akumulatora
5 Ah
Prąd ładowania
2,2 A
Standardowy czas koszenia po jednym ładowaniu
75 min
Wysokość produktu
32 cm
Area capacity per hour without charging
175 m²
175 m²
Standardowy czas ładowania
65 min
65 min
Kolor
Grafitowy
Odbierany poziom dźwięku
62
62
System koszenia
5 noży rotacyjnych
Klasa wodoszczelności
IPX4
Typ akumulatora
Litowo-Jonowy
Wielkość obszaru – standard 48
5 000 m²
5 000 m²
Regulacja wysokości koszenia
Elektryczna
Wielkość obszaru – sport 24
2 500 m²
2 500 m²
Tarcza osłaniająca
Tak
Wielkość obszaru – maks. 72
7 500 m²
7 500 m²
Śledzenie GPS w przypadku kradzieży
Tak
Strefa chroniona GeoFence
Tak
Kod PIN
Tak
Podwójny kierunek koszenia
Tak
Integracja ze Smart Home
Tak
Aktualizacja oprogramowania
FOTA
Wykrywanie obiektów
Nie
Łączność bezprzewodowa
Bluetooth®, Komórkowa
Możliwość sterowania przez aplikację
Husqvarna Fleet Services
Czujnik podnoszenia
Tak
Czujnik przechylenia
Tak
Alarm
Głośny
Głośny

Transport i montaż robotów koszących

  • Automower® Husqvarna
  • Landroid Worx
  • Robomow
  • C-MOW Cedrus
  • Wiper Ecorobot
  • Robolinho® AL-KO

Punkty serwisowe Danrol

W zakres usługi wchodzi

  1. Montaż przewodów ograniczających i doprowadzających
  2. Uruchomienie kosiarki, konfiguracja parametrów i stref pracy urządzenia.
  3. Praktyczna instrukcja obsługi kosiarki automatycznej.
  4. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, zapewniamy wsparcie techniczne i teoretyczne.

Usługa wyceniana indywidualnie na podstawie kosztów dojazdu do klienta oraz rozmiaru trawnika.

*Usługa kierowana do odbiorców lokalnych (Województwo Dolnośląskie, Łódzkie i najbliższe okolice). Możliwość montażu u klientów odległych (100+ km od naszego serwisu)

*Cena urządzenia nie obejmuje transportu i montażu!

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.