Zaczep tylny do przyczepki traktorka Stiga Estate 299900395/0
Zaczep przyczepki zgodność z oryginałem Stiga MP 84-98 Estate 2/3 299900395/0.
Kod producenta: 299900395/0
Służy do zaczepiania przyczepek, walców, rozsiewaczy itp. Prosta instalacja w oryginalne otwory - nie wymaga wiercenia.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zaczep przyczepki zgodność z oryginałem Stiga MP 84-98 Estate 2/3 299900395/0.
Kod producenta: 299900395/0
Służy do zaczepiania przyczepek, walców, rozsiewaczy itp. Prosta instalacja w oryginalne otwory - nie wymaga wiercenia.
Pasuje do modeli:
- Stiga ESTATE seria 2084, 2098, 3084, 3098 (kosiska 84 cm, 98 cm )
- Zaczep tylny traktorków Stiga Estate 384E / Estate 584E / Estate 798E / Estate 384 / Estate 584 / Estate 598 W / Estate Special oraz do e-Ride: C300 / C500
- Alpina każdy model kosisko od 84cm do 98cm
- Mountfield każdy model kosisko od 84cm do 98cm
- CastelGarden każdy model kosisko od 84cm do 98cm
Zestaw zawiera:
- tulejki dystansowe
- komplet śrub
- bolec/sworzeń z zawleczką
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.