Zaczep tylny do traktorka przyczepki SOLO AL-KO Premium 119608
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 641 20 60

609 311 641

Zaczep tylny do traktorka przyczepki SOLO AL-KO Premium 119608

Idealnie dopasowany, wystarczy przykręcić, nie wymaga żadnej ingerencji w ramę traktorka.

Pasuje do traktorów Solo by AL-KO linia PREMIUM z agregatem o szerokości 95, 105 lub 125 cm. Służy do ciągnięcia osprzętu za traktorem typu: przyczepa, aerator, wertykulator, rozsiewacz do nawozu, opryskiwacz itd.

45,00 zł (brutto) 36,59 zł (netto)

Najniższa cena produktu 45,00 zł z dnia 06.10.2025

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Zaczep tylny do traktorka przyczepki SOLO AL-KO Premium 119608

Zaczep tylny do traktorka przyczepki SOLO AL-KO Premium 119608

Idealnie dopasowany, wystarczy przykręcić, nie wymaga żadnej ingerencji w ramę traktorka.

Pasuje do traktorów Solo by AL-KO linia PREMIUM z agregatem o szerokości 95, 105 lub 125 cm. Służy do ciągnięcia osprzętu za traktorem typu: przyczepa, aerator, wertykulator, rozsiewacz do nawozu, opryskiwacz itd.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Zaczep tylny do traktorka przyczepki SOLO AL-KO Premium 119608

Idealnie dopasowany, wystarczy przykręcić, nie wymaga żadnej ingerencji w ramę traktorka.

Pasuje do traktorów Solo by AL-KO linia PREMIUM z agregatem o szerokości 95, 105 lub 125 cm. Służy do ciągnięcia osprzętu za traktorem typu: przyczepa, aerator, wertykulator, rozsiewacz do nawozu, opryskiwacz itd.

Zgodność 100% z oryginałem 119831

Pasuje do traktorów z linii PREMIUM

Pasuje do poniższych modeli:

  • T15-95.6 HD-A (127367),
  • T16-95.6 HD V2 (127369),
  • T16-105.6 HD V2 (127370),
  • T20-105.6 HD V2 (127371),
  • T22 105.1 HD-A V2 (127621),
  • T22 105.1 HDD V2 (127601),
  • T22-105.3 HD V2 SD (127693)
  • T23-125.6HD V2 (127363),
  • T20-105.2 HD V2 SD (127650),
  • T23-125.2 HD V2 SD (127653),
  • T3100LI -95.2e S (127660),
  • T6200LI -105.2e (127659),
  • T22-110.0 HDH-A V2 (127575),
  • T22-105.3 HD V2 SD (127693).
  • T24-125.2 HD V2 SD (127653)
  • T22-105.4 HD-A V2
  • Linia PREMIUM pro - również wszystkie najnowsze modele PREMIUM z 2024 roku
  • T18-105.4 HD V2
  • T22-105.4 HDD-A V2
  • T24-125.4 HD V2 SD
  • T22-105.4 HD V2 SD
  • T22-105.4 HD-A V2
  • T15-95.4 HD-A
55071
Nowy
138 szt.

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.

Zwrot / Reklamacja Online

Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.

Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.