Olej hydrauliczny Jasol Hydraulic HV 46 5l
Olej hydrauliczny JASOL HYDRAULIC HV 46 przeznaczony jest do pracy w trudnych i bardzo trudnych warunkach, to jest przy wysokich ciśnieniach i zróżnicowanych temperaturach.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Olej hydrauliczny JASOL HYDRAULIC HV 46 przeznaczony jest do pracy w trudnych i bardzo trudnych warunkach, to jest przy wysokich ciśnieniach i zróżnicowanych temperaturach.
- Cechuje się wysokim wskaźnikiem lepkości.
- Odpowiedni poziom własności przeciwzużyciowych, doskonałej filtrowalności oraz wysokiej stabilności zapewni optymalną eksploatację.
- Doskonały do pracy w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych
Normy, specyfikacje
- PN-EN ISO: 6743-4,
- PN-ISO: 3448 VG: 22-68
- PN-ISO: 11158:2012, L- HV
- DIN 51 524 cz.3 HVLP
Marka JASOL to szeroka gama najwyższej jakości produktów przeznaczonych zarówno dla motoryzacji jak i na potrzeby przemysłu. W ofercie produktowej Marki JASOL znajdują się oleje mające szerokie zastosowanie motoryzacji, przemyśle, ogrodnictwie, leśnictwie, rolnictwie i ciężkim sprzęcie budowlanym.
- Pojemność (l)
- 5l
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.