Buty antyprzecięciowe Haix PROTECTOR Alpin kl. 3
Wykonane z wodoodpornego i nienamakającego nubuku o gr. 2,8 – 3 mm
Wysokość cholewki – 20 cm
Ochrona przed przecięciem 3 – go stopnia (28 m/sec.).
Zgodna z normą EN ISO 17249:2007
4-warstwowy laminat GORE-TEX, wodoodporny i oddychający.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Odporna na ścieranie podszewka. Optymalny komfort na wszystkie pory roku i intensywne użytkowanie. Zwiększona ochrona chemiczna Wkładka– Anatomicznie uformowana, wymienialna, do prania, bardzo dobrze absorbująca wilgoć, szybko schnie Ochrona palców– Anatomicznie uformowany podnosek Podeszwa Stabilna podeszwa – guma/ PU z bieżnikiem na teren, odporna na zużycie i przyczepna , antypoślizgową.
Zabezpiecza przed punktowymi urazami. Absorbująca wstrząsy i zapewnia dobry komfort chodzenia. Gumowy nakładany ręcznie otok daje optymalną stabilność boczną. Posiada wymienny metalowy element z kolcami zabezpieczający przed poślizgnięciem na mokrych pniach. Odporna na benzynę , oleje , wysokie temperatury i niebrudząca. Zgodny z normą DIN EN ISO 20345:20011
- Wykonane z wodoodpornego i nienamakającego nubuku o gr. 2,8 – 3 mm
- Wysokość cholewki – 20 cm
- Ochrona przed przecięciem 3 – go stopnia (28 m/sec.).
- Zgodna z normą EN ISO 17249:2007
- 4-warstwowy laminat GORE-TEX, wodoodporny i oddychający.
- Model
- PROTECTOR Alpin
- Seria
- PROTECTOR
- Rodzaj obuwia
- Buty wysokie
- Ochrona przed przecięciem
- Tak
- klasa ochrony antyprzecięciowej
- Klasa 3 - do 28 m/s
- Kolor
- czarny
- Norma
- EN ISO 17249:2007
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.