Sekator akumulatorowy Stiga SHT 500 AE zestaw
SHT 500 to mocne elektryczne nożyce do żywopłotu, które umożliwiają wygodne cięcie - bez plączących się kabli i oparów benzyny - przez około 50 minut na jednym ładowaniu. Jej 58-centymetrowe podwójne ostrza tną z łatwością żywopłoty i krzaki.
Aby zachować naturalną pozycję ramienia i nadgarstka, możesz ustawić uchwyt obracający się o 180 ° w trzech różnych pozycjach.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Intuicyjny panel sterowania ułatwia obsługę, a wyłączniki bezpieczeństwa uchwytu i tylnego spustu chronią Cię podczas pracy. Wbudowana ochrona końcówki ostrza zapobiega uszkodzeniom ścian i ścieżek. Twoje nożyce do żywopłotu są również wyposażone w poręczny otwór do zawieszania. Kiedy więc Twój ogród jest w formie łatwo jest je schować.
- Typ silnika
- Szczotkowy
- Napięcie akumulatora
- 48 V
- Zalecana maksymalna średnica gałęzi
- 18 mm
- Długość listwy
- 58 cm
- Odstęp między zębami
- 27 mm
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku