Sekator akumulatorowy Stiga SHT 100 AE 2.0 Ah
SHT 100 AE to akumulatorowy sekator, który zawiera akumulator 2 Ah oraz ładowarkę w zestawie. Ułatwi wykonywanie trudnych i czasochłonnych prac ogrodniczych. Przycinaj żywopłoty i krzaki z bezwysiłkową precyzją, bez ciągnących się kabli. Posiada podwójne, hartowane ostrze o szerokości 55 mm, a akumulator 20V zapewnia 40 minut pracy na jednym ładowaniu i sprawia, że maszyna jest niezwykle cicha i wydajna.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Dzięki zębom ostrzy rozstawionym co 18mm z łatwością przytniesz nawet średniej grubości gałązki. Aby zapewnić dodatkowy komfort sekator został wyposażony w regulowany, miękki uchwyt, który obraca się o 180° - nie ma więc potrzeby obracania całego urządzenia, aby dotrzeć do trudniej dostępnych miejsc. Dzięki podwójnemu włącznikowi zawsze będziesz miał go pod kontrolą. Dodatkowo wbudowana osłona końcówki zapobiega zadrapaniom na ścianach i ścieżkach, a otwór do zawieszenia maszyny znacznie ułatwia przechowywanie .
- Typ silnika
- Szczotkowy
- Napięcie akumulatora
- 20 V
- Zalecana maksymalna średnica gałęzi
- 18 mm
- Długość listwy
- 70 cm
- Odstęp między zębami
- 25 mm
- Waga (kg)
- 2,61 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku