Łącznik hydrauliczny cięgło kat. 3/4 CBM Q.R. Hak 760mm S.119722
Cięgło hydrauliczne (Kat.3/4 (Ø32/45mm))
Długość min: 760mm, Długość maks: 995mm,
Dostarczany z: Węże, łańcuch i kula, znacznik znaczników z kołnierzem i kołkiem.
Zastosowanie: Claas, Ford, New Holland
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zastosowanie:
Claas
AXION 920, AXION 930, AXION 940, AXION 950, AXION 960, XERION 4000, XERION 4500, XERION 5000
Ford / New Holland
T8010, T8020, T8030, T8040, T8050, TG210, TG215, TG230, TG245, TG255, TG275, TG285, TG305
Specyfikacje
- Ciągniki do KM/Kw: 400KM (294kW)
- Dostarczany z: Węże, łańcuch i kula, znacznik znaczników z kołnierzem i kołkiem
- Długość maks. (mm): 995
- Długość min. (mm): 760
- średnica cylindra (mm): 120
- Tłok (mm): 50
- Kategoria końcówki narzędzia: 4 (Ø45mm)
- kategoria :3/4 (Ø32/45mm)
- Nacisk kgs @180 BAR: 24600
- Udźwig (kgs) @180 BAR: 18600
- Pozycja zaworu: Z zaworem od góry
- Przy ciągniku: Przegub
- Przy maszynie: CBM Q.R. Hak
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku