Fotel siedzenie amortyzowane mechanicznie Zetor Ursus
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Specyfikacja
- Informacje techniczne: Testowany: CE 78/764 – Klasa A I-II
- Typ zawieszenia: Mechaniczne
- Materiał tapicerki: Tkanina
- Kolor tapicerki: Czarny
- Szerokość całkowita: 480 mm
- Podłokietniki w zestawie: Tak
- Zagłówek w zestawie: Tak
- Pasy bezpieczeństwa w zestawie: Nie
- Wyłącznik kontaktowy siedzenia: Nie
- Autoregulacja do wagi użytkownika: Nie
- Regulacja kąta pochylenia oparcia: 35 °
- Regulacja wysokości: 6 cm
- Głębokość: 495 mm
- Obciążenie robocze min.: 45 kg
- Skok zawieszenia: 15 cm
- Pasuje do marki maszyn/pojazdów: Ursus, Zetor
- Obciążenie robocze max.: 130 kg
- Wysokość całkowita: 858 mm
- Podgrzewane: Nie
- Długość całkowita: 495 mm
- Informacje dodatkowe: Uniwersalne pasuje do Ursus C-385 i pochodne
- Numer katalogowy
- TS40000GP
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.