Zamiatarka ręczna Stiga SWP 355
Zamiatarka ręczna nowej generacji, która znacznie przyspieszy proces sprzątania nawierzchni pokrytych np.: suchymi liśćmi, gałązkami czy pyłem gwarantując wydajność zamiatania na poziomie 1600 metrów kwadratowych w ciągu godziny.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
STIGA SWP 355 to zamiatarka, która zamiatane zanieczyszczenia przenosi bezpośrednio do zbiornika o pojemności 20 L. Perfekcyjna czystość zagwarantowana została dzięki szczotkom talerzowym, które pracują na obszarze 55 cm roboczych. Co ważne wysokość szczotki można regulować na poziomie 3 pozycji a cały mechanizm został wyposażony w napęd bezpaskowy.
- bezpaskowy napęd
- 3 poziomowa regulacja wysokości szczotki
- kompaktowa
- łatwa w transporcie
- wygodna obsługa
Specyfikacja techniczna
PRZEKAZANIE NAPĘDU
- Napęd bezpaskowy Tak
SYSTEM PRACY
- Szerokość robocza 55 cm
- Średnica szczotki 30 cm
- Wydajność zamiatania 1 600 m²/h
- Regulacja wysokości szczotki Tak, 3 pozycje
WYPOSAŻENIE
- Pojemność zbiornika 20 L
- Kierownica Ergonomiczna
- Regulowana kierownica Tak
- Możliwość przechowywania w pionie Tak
WYMIARY CAŁKOWITE
- Wymiary 580 X 550 X 1200 mm
- Waga 7,20 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.