Chłodnica wody miedziana Zetor 5211-7745 3320-6340 72011312
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 815 60 17

74 815 48 71

Chłodnica wody miedziana Zetor 5211-7745 3320-6340 72011312

Zastosowanie: Zetor 5211-7745, 3320-6340

Numer katalogowy: 72011312

620,00 zł (brutto) 504,07 zł (netto)
sprzedano: 1

Najniższa cena produktu 620,00 zł z dnia 14.11.2024

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Chłodnica wody miedziana Zetor 5211-7745 3320-6340 72011312

Chłodnica wody miedziana Zetor 5211-7745 3320-6340 72011312

Zastosowanie: Zetor 5211-7745, 3320-6340

Numer katalogowy: 72011312

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Chłodnica wody miedziana Zetor

Zastosowanie: Zetor 5211-7745, 3320-6340

Numer katalogowy: 72011312

Specyfikacja
  • zwiększona możliwości oddawania ciepła
  • wykonana z miedzi i lekkich stopów metali
  • odporna na korozję
  • korek chłodnicy w zestawie
34357
Nowy
5 szt.

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.