Szyba drzwi lewa zielona gięta 356mm/665mm/1445mm Zetor 53369092
Zastosowanie: Zetor Suprer 3321- 7341, Proxima 6421- 8441, Proxima 65-95, Proxima 70-100, Proxima Plus 8541-10541, Proxima Plus 85-105, Proxima Plus 90-110, Proxima Power 85-105, Proxima Power 90-120, Forterra 8621-11641, Forterra 8641-12441 model 2002,2004,2007,2008r. Forterra 11741.6c, Forterra 95-125 model 2009, Forterra 95-135 model 2010
Numer katalogowy: 53369092, S08, 53.369.092
Wymiary: 356mm / 665mm / 1445mm
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zastosowanie: Zetor Suprer 3321- 7341, Proxima 6421- 8441, Proxima 65-95, Proxima 70-100, Proxima Plus 8541-10541, Proxima Plus 85-105, Proxima Plus 90-110, Proxima Power 85-105, Proxima Power 90-120, Forterra 8621-11641, Forterra 8641-12441 model 2002,2004,2007,2008r. Forterra 11741.6c, Forterra 95-125 model 2009, Forterra 95-135 model 2010
Numer katalogowy: 53369092, S08, 53.369.092
Wymiary: 356mm / 665mm / 1445mm
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.