Preparat anykorozyjny Fuchs Anticorit BW 366 400ml
Fuchs Anticorit BW 366 to wysokie jakości, woskowy preparat antykorozyjny w postaci sprayu.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Preparat Fuchs Anticorit BW 366 jest wysokojakościowym - woskowym środkiem antykorozyjnym, który nie zawiera baru. Dzięki swoim właściwościom pozostawia wydajny, cienki, trwały i przyczepny film antykorozyjny na powierzchni, na której został naniesiony. Anticorit BW 366 posiada bardzo praktyczną właściwość tiksotropową, co pozwala nanosić go bez ściekania na pochyłe powierzchnie.
Anticorit BW 366 dedykowany jest do konserwacji i zabezpieczeń m.in podwozi pojazdów, profili zamkniętych w przemyśle samochodowym, półwyrobów, narzędzi form odlewniczych, a także konserwacji unieruchomionych maszyn w przemyśle i gospodarstwach rolnych.
Okres zabezpieczenia antykorozyjnego po naniesieniu środka Anticorit BW 366
- elementy przechowywane w hali - 12 miesięcy lub 36* miesięcy
- elementy przechowywane pod zadaszeniem 12 miesięcy lub 36 miesięcy*
- elementy przechowywane na wolnym powietrzu - 6 miesięcy lub 24 miesiące*
* - zapakowane elementy żelazne <65rF w klimacie umiarkowanym
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.