Zestaw naprawczy Ursus C-385 Zetor turbo 4541690 89003959 Mahle
Zestaw naprawczy
Zawartość zestawu: tuleja, tłok, sworzeń, zabezpieczenia, pierścienie, uszczelniacze.
Zastosowanie: C-385 i pochodne Zetor
Numer katalogowy: 4541690, 89003959
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zawartość zestawu: tuleja, tłok, sworzeń, zabezpieczenia, pierścienie, uszczelniacze.
Zastosowanie: C-385 i pochodne Zetor
Numer katalogowy: 4541690, 89003959
Parametry techniczne:
- Średnica wewnętrzna tulei: 109.9 mm
- Średnica zewnętrzna tulei: 126.8 mm
- Wysokość tulei: 233.6 mm
- Średnica kołnierza: 135.8 mm
- Wysokość kołnierza: 10 mm
- Średnica tłoka: 109.4 mm
- Wysokość tłoka: 128 mm
- Ilość pierścieni: 3 szt.
- Szerokość rowków pod pierścieniem: (od góry): 2.8/3.1/4.1 mm
- Odległość od środka sworznia do góry: 76 mm
- Głębokość komory spalania: 21.3 mm
- Średnica komory spalania: 55.3 mm
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.