Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor 25A 25K Z2502.01
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

český výrobek made in czech republic

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 815 60 17

74 815 48 71

Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor 25A 25K Z2502.01

Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor

Zastosowanie: Zetor 25A, 25K

Numer katalogowy: Z2502.01, Z250201

250,00 zł (brutto) 203,25 zł (netto)
sprzedano: 15

Najniższa cena produktu 250,00 zł z dnia 01.05.2024

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor 25A 25K Z2502.01

Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor 25A 25K Z2502.01

Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor

Zastosowanie: Zetor 25A, 25K

Numer katalogowy: Z2502.01, Z250201

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Komplet uszczelek głowicy silnika CU Zetor

Zastosowanie: Zetor 25A, 25K

Numer katalogowy: Z2502.01, Z250201

71931
Nowy
5 szt.
Numer katalogowy
Z2502.01

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.