Sadzarka do ziemniaków jednorzędowa Bomet Gemini 62-70 90kg S239/2
Sadzarka do ziemniaków jednorzędowa Gemini ma trzypunktowy układ zawieszenia ciągnika. Współpracuje z ciągnikami wyposażonymi w TUZ kat. 1N.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Sadzarka do ziemniaków jednorzędowa Gemini ma trzypunktowy układ zawieszenia ciągnika. Współpracuje z ciągnikami wyposażonymi w TUZ kat. 1N.
W jednym cyklu roboczym maszyna wykonuje wszystkie prace związane z wysadzaniem ziemniaków tzn. wyoruje bruzdy, automatycznie wysadza ziemniaki i obsypuje je ziemią formując redliny.
Ziemniaki mogą być wysadzane przy zmiennej odległości sadzeniaków w rzędzie (29 cm, 32 cm i 35 cm) w przypadku kół metalowych oraz przy stałej odległości 32 cm w przypadku kół gumowych.
Zmianę odległości sadzeniaków w rzędzie od 29 cm przez 32 cm do 35 cm można zrealizować poprzez zmianę średnicy kół jezdnych.
Głębokość sadzenia wynosi: 10 - 15 cm.
Specyfikacja
- Symbol: S239/2
- Rozstaw korpusów obsypujących (cm): 62 / 70
- Pojemność zbiornika (kg): 90
- Masa maszyny (kg): 130
- Zapotrzebowanie mocy (kW / KM): 15 / 20
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.