Rozdrabniacz Stiga Bio Silent 2500
Elektryczny rozdrabniacz Stiga Bio Silent 2500 to niezawodny i cichy pomocnik, który ułatwi porządkowanie ogrodu i utrzymywanie w nim czystości. Wyposażony jest w rolkowy system tnący z ośmioma zębami umożliwiający rozdrabnianie gałęzi o średnicy do 40 mm dzięki regulacji grubości rozdrabniania. Rozdrobniony materiał można szybko wyrzucić lub wykorzystać w inny sposób, na przykład jako ściółkę do klombów.
Niewielkie rozmiary i dwa koła tylne ułatwiają obsługę i transport rozdrabniacza. Plastikowy pojemnik mieści do 60 litrów rozdrobnionego materiału.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
SILNIK
- Silnik: Bezszczotkowy
- Moc znamionowa silnika: 2500 W
SYSTEM PRACY
- System cięcia: Wałek z 8 zębami
- Maksymalna średnica gałęzi: 40 mm
- Regulowana szerokość pracy: Tak
PRZEKAZANIE NAPĘDU
- Funkcja biegu wstecznego: Tak
WYPOSAŻENIE
- Rodzaj kosza: Plastik
- Pojemność kosza: 60 L
WYMIARY CAŁKOWITE
- Wielkość opakowania: 570 X 415 X 570 mm
- Waga: 27,80 kg
WIBRACJE I POZIOM HAŁASU
- Poziom hałasu: 97 dB(A)
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku