Produkt dostępny z usługą Transport i montaż
(dodatkowo płatna)
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!
603 115 544
501 490 491
Kosiarka automatyczna Wiper IKE XH35 S
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
- Typ silnika
- bezszczotkowy
- Zakres regulacji wysokości koszenia (mm)
- 25-60 mm
- Prędkość jazdy
- 30 m/min
- Poziom hałasu, zmierzony
- 63 db(A)
- Stopień ochrony IP
- IPx5
- Waga (kg)
- 13 kg
Transport i montaż robotów koszących
- Automower® Husqvarna
- Landroid Worx
- Robomow
- C-MOW Cedrus
- Wiper Ecorobot
- Robolinho® AL-KO
Punkty serwisowe Danrol
- Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie
- Rokicińska 389, 92-412 Łódź
W zakres usługi wchodzi
- Montaż przewodów ograniczających i doprowadzających
- Uruchomienie kosiarki, konfiguracja parametrów i stref pracy urządzenia.
- Praktyczna instrukcja obsługi kosiarki automatycznej.
- Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, zapewniamy wsparcie techniczne i teoretyczne.
Usługa wyceniana indywidualnie na podstawie kosztów dojazdu do klienta oraz rozmiaru trawnika.
*Usługa kierowana do odbiorców lokalnych (Województwo Dolnośląskie, Łódzkie i najbliższe okolice). Możliwość montażu u klientów odległych (100+ km od naszego serwisu)
*Cena urządzenia nie obejmuje transportu i montażu!
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.