Kosiarka automatyczna Wiper IKE XH35 S
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Produkt dostępny z usługą Transport i montaż

(dodatkowo płatna)

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

603 115 544

501 490 491

Kosiarka automatyczna Wiper IKE XH35 S

14 899,00 zł (brutto) 12 113,01 zł (netto)

Najniższa cena produktu 14 899,00 zł z dnia 12.11.2024

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Kosiarka automatyczna Wiper IKE XH35 S

Kosiarka automatyczna Wiper IKE XH35 S

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
48798
Nowy
1 szt.
Typ silnika
bezszczotkowy
Zakres regulacji wysokości koszenia (mm)
25-60 mm
Prędkość jazdy
30 m/min
Poziom hałasu, zmierzony
63 db(A)
Stopień ochrony IP
IPx5
Waga (kg)
13 kg

Transport i montaż robotów koszących

  • Automower® Husqvarna
  • Landroid Worx
  • Robomow
  • C-MOW Cedrus
  • Wiper Ecorobot
  • Robolinho® AL-KO

Punkty serwisowe Danrol

W zakres usługi wchodzi

  1. Montaż przewodów ograniczających i doprowadzających
  2. Uruchomienie kosiarki, konfiguracja parametrów i stref pracy urządzenia.
  3. Praktyczna instrukcja obsługi kosiarki automatycznej.
  4. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, zapewniamy wsparcie techniczne i teoretyczne.

Usługa wyceniana indywidualnie na podstawie kosztów dojazdu do klienta oraz rozmiaru trawnika.

*Usługa kierowana do odbiorców lokalnych (Województwo Dolnośląskie, Łódzkie i najbliższe okolice). Możliwość montażu u klientów odległych (100+ km od naszego serwisu)

*Cena urządzenia nie obejmuje transportu i montażu!

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.