Roboty koszące - Husqvarna Automower® 320 NERA
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

husqvarna logo

Produkt dostępny z usługą Transport i montaż

(dodatkowo płatna)

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

603 115 544

501 490 491

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 320 NERA

13 490,00 zł (brutto) 10 967,48 zł (netto)

Najniższa cena produktu 13 490,00 zł z dnia 15.11.2024

check dostępny

help_outlineZapytaj o produkt
Roboty koszące - Husqvarna Automower® 320 NERA

Roboty koszące - Husqvarna Automower® 320 NERA

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Robot koszący, który sprawdza się na nierównym terenie i trawnikach o powierzchni do 2200 m². Husqvarna Automower® 320 NERA pracuje niezawodnie, ma solidną konstrukcję i daje możliwość precyzyjnego koszenia według wirtualnych granic ustawionych za pomocą aplikacji Automower® Connect i opcjonalnego zestawu instalacyjnego Husqvarna EPOS™, który eliminuje ryzyko uszkodzenia przewodu. Dzięki nawigacji GPS schemat koszenia jest odpowiednio dostosowywany, aby zapewnić równomierne rezultaty na całym trawniku. Opatentowana, swobodna oś przednia zwiększa zwrotność i poprawia właściwości jezdne na nierównym terenie na zboczach o nachyleniu do 50%. Robot koszący może być również zintegrowany z systemem inteligentnego domu, dzięki czemu można używać sterowania głosowego Alexa lub Google Home albo korzystać z procedur IFTTT.

970 53 51-11
1 szt.
Typ pętli ograniczającej
Przewód, Opcja wirtualna jako akcesorium
Metody szukania stacji
4 sposoby
Przewody doprowadzające
2
Waga
12,8 kg
Pojemność akumulatora
5 Ah
Prąd ładowania
2,2 A
Standardowy czas koszenia po jednym ładowaniu
135 min
Wysokość produktu
28 cm
Standardowy czas ładowania
75 min
Średnie zużycie energii na miesiąc przy maksymalnym wykorzystaniu urządzenia
7 kWh
Kolor
Szary
System koszenia
Tarcza z 3 nożami rotacyjnymi
Klasa wodoszczelności
IPX5
Śledzenie GPS w przypadku kradzieży
Dostępne dodatkowo (z wyjątkiem modelu 105 i R4 Aspire)
Wykrywanie obiektów
Nie
Łączność bezprzewodowa
Bluetooth®, Wi-Fi
Możliwość sterowania przez aplikację
Automower® Connect@Home

Transport i montaż robotów koszących

  • Automower® Husqvarna
  • Landroid Worx
  • Robomow
  • C-MOW Cedrus
  • Wiper Ecorobot
  • Robolinho® AL-KO

Punkty serwisowe Danrol

W zakres usługi wchodzi

  1. Montaż przewodów ograniczających i doprowadzających
  2. Uruchomienie kosiarki, konfiguracja parametrów i stref pracy urządzenia.
  3. Praktyczna instrukcja obsługi kosiarki automatycznej.
  4. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, zapewniamy wsparcie techniczne i teoretyczne.

Usługa wyceniana indywidualnie na podstawie kosztów dojazdu do klienta oraz rozmiaru trawnika.

*Usługa kierowana do odbiorców lokalnych (Województwo Dolnośląskie, Łódzkie i najbliższe okolice). Możliwość montażu u klientów odległych (100+ km od naszego serwisu)

*Cena urządzenia nie obejmuje transportu i montażu!

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.