Rider Husqvarna RC 318T
Zaprojektowany dla właścicieli ogrodów przydomowych ceniących sobie jakość, niezawodność i innowacyjność. RC 318T to wytrzymały, wszechstronny rider. Innowacyjny, niezapychający się system zbierania zasysa ścinki prosto z urządzenia tnącego do kosza. Automatyczna kompresja ścinków zwiększa czas pracy między opróżnianiami kosza.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Dzięki nowatorskiej konstrukcji Rider zapewnia efektywność, wydajność i łatwość użytkowania. Serwis i czyszczenie urządzenia tnącego jest beznarzędziowe dzięki unikalnej pozycji serwisowej 90 °. Intuicyjne sterowanie, doskonała ergonomia, duży zasięg i ogromna pojemność kosza sprawiają, że jest to naprawdę opłacalna inwestycja dla większych ogrodów. Cena nie zawiera urządzenia tnącego.
- Pojemność akumulatora
- 5.5 Ah
- Szerokość koszenia, min.-maks.
- 103-112 cm
- Uruchamianie noży
- Automatyczne
- Szerokość maszyny
- 103 cm
- Prześwit pod podjazdem
- 95 mm
- Wymiary opon przednich
- 16x6,5-8
- Wymiary opon tylnych
- 16x6,5-8
- Rozstaw osi
- 90.3 cm
- Regulowane, składane siedzenie
- Tak
- Waga akumulatora
- 1.1 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.