Przyczepa leśna STEPA Steindl-Palfinger 10 Ton dźwig 7,7m na Joysticki
Przyczepa leśna STEPA Steindl-Palfinger 10 Ton dźwig 7,7m na Joysticki
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Przyczepa leśna STEPA Steindl-Palfinger 10 Ton dźwig 7,7m na Joysticki
Przyczepa STEPA Steindl-Palfinger C10 Specyfikacja
- opony 14PR ze wzmocnioną felgą
- piasty ADR
- mechanicznie wysuwana przedłużka (łącznie przestrzeń ładunkowa wynosi 472cm)
- podpory rozkładane na boki typu Flop-Down
- zbiornik na olej 100L
- chłodnica oleju z termostatem
- pompa w dyszlu
- dyszel skrętny na dwóch siłownikach
- oświetlenie tylne LED (kable schowane w ramie przyczepy)
- hamulce pneumatyczne na obie osie (na życzenie hydrauliczne)
- DMC przy 10km/h 13Ton
- 6 par kłonic (możliwość montau kłonic typu Forwarder)
- przyczepa gruntowana podkładem i malowana proszkowo
Żuraw FL5277 Specyfikacja
- zasięg 7,7m
- udźwig na 4m 1220 kg (liczone bez rotatora i chwytaka)
- sterowanie na Joysticki (4 funkcje elektryczne/4 hydrauliczne)
- podwójna pompa zębata 2GP-63
- chwytak FG 145 (rozwarcie 145cm)
- licznik godzin pracy
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku