Prowadnica OREGON 188SLHD09 HUSQVARNA 18'' 3/8 1.5
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Prowadnica OREGON 188SLHD009 PRO-LITE
Parametry techniczne:
- Długość prowadnicy: 18"-45cm
- Podziałka: 3/8
- Szerokość rowka: 1,5 mm
- Zastosowanie: Profesjonalne
Prowadnica laminowana z końcówką gwiazdkową Pro-Lite przeznaczona do intensywnego użytkowania przy cięciu drewna opałowego. Doskonale sprawdza się w nowoczesnych pilarkach wysokoobrotowych.
Odpowiednik prowadnic:
ALPINA: 4112381
DOLMAR: 415045655
MAKITA: 445045655
WINDSOR: 18HS58SPNA
Produkt pasuje do:
Alpina: | P660 P680 P700 P750 P800 PROF700 PROF800 |
Dolmar: | PS6400 PS6400H PS7300 PS7300H PS7900 PS7900H PS9000 PS9010 |
Echo: | CS3500 CS350WES CS351WE |
Husqvarna: | 1100 160 162 181 2100XP 2101 2101XP 260 266 268 272 281XP 285 288XP 298 298X 298XG 3120 3120XP 365 371 371XP 371XPG 372 372XP 372XPG 380 385 385XP 394 394XP 394XPG 395 395XP 395XPG 480 562XP 570 575 575XP 576XP 61 64 65 66 70 77 |
Jonsered: | 1020 2065 2071 2077 2083 2094 2095 2165 2171 2186 625 630 630 SUPER 670 670 CHAMP 820 |
Makita: | DCS6400 DCS6401 DCS7300 DCS7301 DCS7900 DCS79001 DCS9000 DCS9010 |
Partner: | 660 710 P7700 |
Shindaiwa: | 285 300 550 575 577 757 |
Solo: | 603 662 665 667 670 675 680 681 690 694 |
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku