Smarownica ręczna Basic Groz 400g z wężykiem 42521GROZ
Smarownica ręczna Basic Groz 400g z wężykiem 42521GROZ
Uniwersalne zastosowanie
Na standardowe naboje 400 g, może być również napełniana luzem lub za pomocą systemu ssącego
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Smarownica ręczna Basic Groz 400g z wężykiem 42521GROZ
Specyfikacje: Obsługa oburęczna za pomocą miękkiego gumowego uchwytu na dźwigni ręcznej
Zastosowanie
- Uniwersalne zastosowanie
- Na standardowe naboje 400 g, może być również napełniana luzem lub za pomocą systemu ssącego
Właściwości
- Smarownica z dźwignią boczną i bezpieczną konstrukcją głowicy ze stali
- Zapewnia tłoczenie smaru pod ciśnieniem do 6000 psi/41 bar
- Odpowietrzanie za pomocą złącza ładowania
- Trwała powłoka proszkowa
Średnica gwintu końcówki: M10
Składa się z
- Smarownica ręczna dźwigniowa
- Sztywna rura przedłużająca ze stali 150 mm (6")
- Wyciskane 4-szczękowe złącze kłowe
Skok gwintu końcówki: 1.00 mm
Długość wężyka smarowniczego: 300 mm
Pojemność cylindra: 1 g
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.