Pilarka spalinowa Stiga SP 526
Największa spośród wszystkich naszych pilarek. Pilarka spalinowa SP 526 to narzędzie przeznaczone dla wymagających użytkowników. Totalna nowość! Pilarka z magnezowym karterem o mocy ponad 2,3 kW od STIGA.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Pilarka została wyposażona w wysokiej klasy prowadnicę o długości 38 centymetrów. Cylindry oraz tłoki w pilarce zostały pokryte bardzo odporną na ścieranie i obciążenia termiczne warstwą chromu. Zastosowanie tego typu obróbki znacznie zwiększa żywotność silników.
Postaw na komfort cięcia pilarką spalinową STIGA SP 526 z systemem antywibracyjnym i wytnij w pień tyle ile chcesz!
- Urządzenie posiada automatyczną pompę olejową z możliwością regulacji ilości dozowanego płynu.
- Wyjątkowo wygodna, poręczna, z komfortowym uchwytem. Dzięki czemu wielogodzinna praca nie jest już problemem
- Magnezowy karter. Sprawdzi się również w nieco trudniejszych sytuacjach
- Łatwo dostępne, wymienne filtry
- Pilarka SP 526 jest wyposażona również w zawór dekompresyjny, który ułatwia rozruch pilarki poprzez zmniejszenie w cylindrze części sprężonej mieszanki.
- Miejsce na klucz. Od teraz klucz będziesz mieć zawsze pod ręką
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku