Pilarka spalinowa Husqvarna 592 XP® G
Poznaj moc naszej nowej gamy pilarek spalinowych o pojemności 90 cm3! Husqvarna 592 XP została stworzona z myślą o profesjonalnych pracownikach leśnych oraz osobach zajmujących się pielęgnacją drzew, którzy wymagają najlepszej wydajności, niezawodnej pracy i dobrze wyważonej i zwrotnej maszyny.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Wyposażona w AutoTune 3.0 pilarka uruchamia się z łatwością i działa optymalnie w każdych warunkach. Mocny silnik X-Torq w połączeniu z łańcuchami tnącymi X-Cut C85 / C83 zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność cięcia i stosunek mocy do masy. Wyposażona w 24”/60 cm prowadnicę X-Tough ™ lub X-Tough ™ Light (prowadnice dostępne w rozmiarach od 20”/50 cm do 36”/91 cm).
- Numer katalogowy
- 970 49 34‑54
- Pojemność cylindra
- 92,7 cm³
- Moc wyjściowa
- 5,6 kW
- Rodzaj piły łańcuchowej
- C85
- Zalecana długość prowadnicy, min.-maks.
- 45-90 cm
- Równoważny poziom drgań (ahv, eq), uchwyt przedni
- 6,6 m/s²
- Równoważny poziom drgań(ahv, eq) prawy uchwyt
- 5,3 m/s²
- Podziałka
- 3/8"
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.