Pilarka elektryczna Stiga SE 1835
Jeśli chodzi o przycinanie w ogrodzie i usuwanie twardych gałęzi, pilarka SE 1835 sprawia, że jest to niezwykle łatwa praca dzięki mocnemu silnikowi 1,8 kW oraz najwyższej jakości prowadnicy 35 cm i łańcuchowi Oregon.
Dla pełnego bezpieczeństwa ręczny hamulec łańcucha pilarki przestaje działać w ułamku sekundy - i automatycznie zwalnia hamulec łańcucha podczas silnego odbicia. SE 1835 jest również łatwy w obsłudze dzięki wygodnej automatycznej pompie oleju i łatwo dostępnemu okienku poziomu oleju.
Za pomocą bocznej śruby można szybko wyregulować łańcuch do odpowiedniego napięcia. Chcąc rozpocząć pracę wystarczy podłączyć do prądu, włączyć i gotowe!
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Najważniejsze cechy
- BOCZNY NAPINACZ ŁAŃCUCHA
- RĘCZNA BLOKADA ŁAŃCUCHA CHRONI PRZED ODBICIAMI
- MIĘKKI UCHWYT
- WYGODNA AUTOMATYCZNA POMPA OLEJU
Silnik Pilarki SE 1835 o mocy 1,8 kW zapewnia wystarczającą moc do przecinania gałęzi i kłód.
Model SE 1835 jest wyposażony w mocną i niezawodną prowadnicę 35 cm i łańcuch firmy Oregon.
Ręczny hamulec łańcucha zatrzymuje maszynę w ułamku sekundy - a zerwanie łańcucha zwalnia się automatycznie podczas silnych odbić.
Pompa olejowa automatycznie rozprowadza olej, zmniejszając tarcie i ciepło.
Ustaw idealne napięcie za pomocą bocznego pokrętła
Łatwo dostępne okienko pozwala szybko sprawdzić poziom oleju.
- Max obroty silnika (RPM)
- 5500 rpm
- Moc (kW)
- 1.80 kW
- Pojemność zbiornika oleju
- 0.18 l
- Rodzaj pompy olejowej
- Automatyczna
- Długość prowadnicy
- 35 cm / 14"
- Podziałka
- 3/8"
- Typ prowadnicy
- Z zębatką
- Waga (kg)
- 4.80 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.