Kwaśny preparat myjący do dojarek Agrisol 5kg
Agrisol Kwas 2.0 jest kwasowym, niepiennym preparatem myjącym przeznaczonym do usuwania zanieczyszczeń nieorganicznych (kamienia mlecznego i kamienia wodnego) z urządzeń udojowych i schładzalników mleka. Dzięki zastosowaniu trzech różnych kwasów posiada doskonałe właściwości myjące.
Bezpieczny do mycia różnych powierzchni (stal nierdzewna, szkło, guma). Usuwa naloty z rdzy
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Substancja czynna: kwas siarkowy, kwas fosforowy, kwas azotowy
Zastosowanie: mycie obiegowe instalacji udojowych i schładzalników mleka
Sposób użycia: Przygotować roztwór o stężeniu 0,3-0,5% (30-50 ml w 10 l wody) w optymalnej temperaturze wody +40°C - +70°C.
Roztwór roboczy przygotować bezpośrednio przed użyciem. Umyte powierzchnie dokładnie spłukać wodą przeznaczoną do spożycia.
UWAGA!: nie zawiera prekursorów materiałów wybuchowych.
UWAGA!: nie wymaga dodatkowych oświadczeń.
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Zwrot / Reklamacja Online
Formularz zwrotu / reklamacji dostępny również na stronie stronie zamówienia.
Link do strony w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.