Zestaw opasek zaciskowych HC Kramp HCSET670 220szt
Wieszak do opasek zaciskowych Kramp ułatwia znalezienie odpowiedniego rozmiaru, a cały asortyment różnych rodzajów opasek jest zawsze pod ręką. Dobrze zorganizowany, ułatwia znalezienie odpowiedniego rozmiaru.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Zestaw zawiera
- 10 szt. MHC68 opasek do węży 6-8 mm
- 10 szt. MHC79 opasek do węży 7-9 mm
- 10 szt. MHC810 opasek do węży 8-10 mm
- 10 szt. MHC911 opasek do węży 9-11 mm
- 10 szt. MHC1012 oasek do węży 10-12 mm
- 10 szt. MHC1113 opasek do węży 11-13 mm
- 10 szt. MHC1214 opasek do węży 12-14 mm
- 10 szt. MHC1315 opaski do węży 13-15 mm
- 10 szt. MHC1416 opaski do węży 14-16 mm
- 10 szt. MHC1517 opaski do węży 15-17 mm
- 20 szt. MHC1016 opaski do węży 10-16 mm
- 20 szt. MHC1319 opaski do węży 13-19 mm
- 20 szt. MHC1627 opaski do węży 16-27 mm
- 10 szt. MHC2335 opaski do węży 23-35 mm
- 10 szt. MHC2540 opaski do węży 25-40 mm
- 10 szt. MHC3045 opaski do węży 30-45 mm
- 10 szt. MHC3250 opaski do węży 32-50 mm
- 10 szt. MHC4060 opaski do węży 40-60 mm
- 10 szt. MHC5070 opaski do węży 50-70 mm
- Wieszak
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku