Elektryzator sieciowy Duo Power X2500 Ako
Elektryzator sieciowy Duo Power X2500 Ako
Zastosowanie: Dla koni, trzody chlewnej i małych zwierząt hodowlanych
Możliwość eksploatacji stacjonarnej z użyciem napięcia 230V, jak również przenośnej za pomocą akumulatora 12V
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Składa się z:
- Elektryzatora
- Przewodu przyłączeniowego 12V z zaciskami krokodylkowymi ze stali nierdzewnej
- Zasilacza sieciowego 230V AC
- Kabla, przewodu do ogrodzenia i kabla uziemiającego
Właściwości
- Wskaźnik niskiego napięcia baterii
- Wskaźnik działania urządzenia
- Sterowanie mikroprocesorem
- Korzyści: Zoptymalizowane zużycie energii
Dane techniczne
- Długość ogrodzenia max. bez porostu: 18 km
- Długość ogrodzenia max. przy słabym poroście: 4 km
- Długość ogrodzenia max. przy silnym poroście: 1,7 km
- Długość ogrodzenia max. - teoretyczna: 70 km
- Liczba sieci zasilanych energią elektryczną: 8
- Ilość zalecanych palików uziemiających: 2
- Energia ładowania: 3,2 J
- Energia rozładowania max.: 2 J
- Napięcie zasilania: 230 V, 12 V
- Napięcie przy 500 omach oporu: 7200 V
- Napięcie max.: 9600 V
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.