Buty antyprzecięciowe Haix PROTECTOR Forest 2.0 oragne kl. 2
Buty antyprzecięciowe dla pilarza renomowanej Niemieckiej marki Haix.
Ochrona antyprzecięciowa klasy 2 (24 m/s)
Materiał wierzchni: skóra zamszowa, wodoszczelna, oddychająca, o grubości 2,8 - 3,0 mm.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Podszewka wewnętrzna
GORE-TEX® Performance; 4-warstwowa
Laminat GORE-TEX®, wodoszczelny i oddychający. Odporna na ścieranie podszewka z tkaniny z domieszką wełny zapewniająca komfort podczas wszystkich pór roku, nawet w ekstremalnych warunkach. Zwiększona ochrona przed chemikaliami.
Plastikowo-wełniana wkładka
Pochłaniająca wilgoć. Zaprojektowana by poprawić stabilność stopy. Redukująca punkty nacisku np. od kamieni itp.
Podeszwa
Gumowa ,wytrzymała, antypoślizgowa, odporna na ścieranie podeszwa VIBRAM / PU. Lekka poliuretanowa (PU) podeszwa gwarantuje doskonałą amortyzację i pochłanianie uderzeń oraz poprawny ruch stopy. Jest odporna na działanie wysokich temperatur, olei oraz paliw zgodnie z normą EN ISO 20345: 2011.
System klimatyzacji HAIX® z podszewką Micro-Dry w górnej części cholewki.
Dwu strefowy system wiązania butów HAIX® zapewnia doskonałe dopasowanie do stopy oraz do cholewki.
Normy
Buty spełniają normy: EN ISO 20345:2011 SB E HRO HI CI WR WRU
Ochrona antyprzecięciowa klasy 2 (24 m/s) zgodnie z normą EN ISO 17249:2007
- Seria
- PROTECTOR
- Rodzaj obuwia
- buty wysokie
- Ochrona przed przecięciem
- tak
- klasa ochrony antyprzecięciowej
- klasa 2 - do 24 m/s
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.