Łyżka łopata szufla do ładowacza 2m 191kg TUR Euroramka
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!

74 815 60 17

74 815 48 71

Nowy

Łyżka łopata szufla do ładowacza 2m 191kg TUR Euroramka

22545
Nowy
2 szt.
check dostępny

Łyżka do ładowacza czołowego na euroramkę. Łyżka o szerokości 2m z lemieszem ze stali trudnościeralnej.

1 950,00 zł (brutto) 1 585,37 zł (netto)

Najniższa cena produktu 1 950,00 zł z dnia 24.12.2024

check dostępny
help_outlineZapytaj o produkt
Łyżka łopata szufla do ładowacza 2m 191kg TUR Euroramka

Łyżka łopata szufla do ładowacza 2m 191kg TUR Euroramka

Łyżka do ładowacza czołowego na euroramkę. Łyżka o szerokości 2m z lemieszem ze stali trudnościeralnej.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Gwarancja udanych zakupów
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Dostawa i płatność
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
Zwrot i reklamacja
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym

Łyżka do ładowacza czołowego na euroramkę. Łyżka o szerokości 2m z lemieszem ze stali trudnościeralnej.

22545
Nowy
2 szt.

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.

Reklamacja

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.

1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt". 

2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.

4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.