Kurtka robocza Softshell Forest Jack Red
Kurtka robocza do prac leśnych Softshell Forest Jack Red
Materiał: 100% poliester z membraną TPU
podszewka wewnętrzna: 100% poliester polar
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Specyfikacja
- Materiał: 100% poliester z membraną TPU
- podszewka wewnętrzna: 100% poliester polar
- wiatroszczelny, wodoodporny, oddychający i wygodny w noszeniu
- dwie kieszenie boczne z zamkiem
- pionowa kieszeń na piersi po prawej stronie z zamkiem
- klapa z mocnym metalowym pierścieniem pod prawą stroną klatki piersiowej
- lewa naszywana kieszeń na piersi z klapą, zapinana na rzep
- dodatkowa kieszeń na lewym ramieniu, zapinana na zamek
- zamek błyskawiczny z przodu z osłoną podbródka
- regulacja szerokości rękawów na rzep
- sznurek ściągający u dołu
- lekko przedłużona część tylna
- Ochrona przeciwprzecięciowa: nie
- Waga: 750 g
- Materiał
- 100% poliester
- Ochrona przed przecięciem
- nie
- Waga (kg)
- 0.75 kg
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.