Kask ochronny pilarza drwala Protos Integral Forest czarny
Dzięki certyfikacji zgodnie z EN 397 i EN 12492 kask Protos® Integral może być przystosowany i używany w leśnictwie. Osłona twarzy, ochrona szyi, ochrona słuchu — wszystko jest zintegrowane i jednocześnie modułowe.
Doświadczenie zdobywane od ponad 30 lat
Wysyłka w ciągu 24 - 48h
14 dni na zwrot zakupów w naszym sklepie internetowym
Kask ochronny Protos Integral Forest czarny
Dzięki certyfikacji zgodnie z EN 397 i EN 12492 kask Protos® Integral może być przystosowany i używany w leśnictwie. Osłona twarzy, ochrona szyi, ochrona słuchu — wszystko jest zintegrowane i jednocześnie modułowe.
Opatentowane rozwiązania zastosowane w kasku Protos Integral Forest sprawiają, że kask ten jest niepowtarzalny. Wszystkie elementy zostały zintegrowane w skorupie kasku w taki sposób, aby wszelkie przeszkody w pracy (np. gałęzie drzew lub krzewów) nie powodowały utknięcia. Protos został zaprojektowany specjalnie do lasu, do pracy w trudnym i niedostępnym terenie. Pogłębiona skorupa w okolicy szyi chroni tył głowy w przypadku uderzenia lub upadku. Otwory wentylacyjne zapewniają nie tylko komfort noszenia, ale również dodatkową ochronę w przypadku uderzenia, zanim siły zadziałają na główną część skorupy kasku.
Opatentowane, niepowtarzalne rozwiązania zastosowane w kasku Protos dotyczą między innymi osłonki, poddanej specjalistycznej obróbce, dzięki której nic nie ogranicza pola widzenia oraz zintegrowanych z kaskiem nauszników.
Wyjątkowo zmienne warunki i wymagania w sektorze leśnym stały się punktem wyjścia dla rozwoju kasku Protos Integral Forest i jego części składowych. Gałęzie często wplątują się w elementy kasku, dlatego wszystkie części kasku Protos Integral Forest, od osłonki po nauszniki, zostały zintegrowane z kaskiem, dzięki czemu nie zaczepiają się o żadne przeszkody w lesie. Protos posiada wszelkie potrzebne certyfikaty (EN 397, EN 352-3, EN 1731, EN 397, EN 352-3 oraz EN 1731), spełni więc każde wymagania znajdujące się w aplikacji. Co więcej kask został przystosowany do wykorzystywania we wszelkich warunkach pogodowych, od zimnych i mokrych po suche i upalne temperatury. Jeśli nie potrzebujesz nauszników, umieść je w pozycji pasywnej, a kask będzie nadal idealnie trzymał się głowy.
Skorupa kasku powinna być wymieniana co 5 lat (od daty produkcji) ze względów bezpieczeństwa. Istnieje możliwość zakupu samej skorupy kasku. Ze względów higienicznych zaleca się regularne mycie gąbek i zastępowania ich co 2-3 lata w przypadku codziennego użytku.
Certyfikaty i wzory przemysłowe (projekty):
- EP Nr. 2 498 636
- EU-Design Nr. 1731167
- Schweizerisches Design Nr. 137 620
- US-Designpatent Nr. D677,006
- EP-Patent Nr. 2 498 635
- EP-Patent Nr. 2 506 731
- US-Patent Nr. 8,806,667
- EU-Design Nr. 1 974 528
- DE-Design Nr. 20 2012 101 489
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
2. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
4. Brak określonych w punkcie 1 dokumentów może skutkować odmowa przyjęcia zwrotu towaru.
Reklamacja
Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku pierwszej reklamacji lub wady nieistotnej przedsiębiorca może zaproponować inne rozwiązanie.
1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny. Lista numerów znajduje się na dole strony w zakładce "Kontakt".
2. Zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy wysłać na adres:
ul. Waryńskiego 13, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
3. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem lub do paczkomatu.
4. Brak określonych w punkcie 2 dokumentów może być powodem odrzucenia reklamacji.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024 roku